Alo, ecologistii? Tot eu sunt…

Deci mi-am calculat ampremta de CO2. 9,23 tone CO2/an. Da, e foarte grav, avand in vedere ca o cantitate alarmanta in Europa este de 7 tone CO2/an. Daunez grav planetei. Cum am calculat intrebati? R: http://www.generatiaverde.ro.

Am primit un timbru (sus) si un raspuns, care se prezinta cam asa:

Buna Dupamine Potopul
Iti multumim ca ai parcurs intregul traseu de calcul al emisiilor tale de CO2 si ca ai acceptat sa participi la studiul nostru.
Deasemenea iti reamintim ca este necesara refacerea acestui calcul trimestrial pentru a putea observa evolutia aportului tau la emisiile de CO2
din atmosfera.
Primele rezultate ale studiului nostru la nivel national le vom face publice de indata ce esantionul reprezentativ pentru populatia tarii noastre
va fi atins.
Mult succes si te asteptam sa participi si la viitoarele actiuni Generatia Verde.
Persoanele care vor sa devina membri se pot inregistra pe http://www.generatiaverde.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=4&Itemid=5
Timbrul este dovada ca ESTI CONSTIENT. Spune-le familiei, prietenilor si cunostintelor tale despre aceasta actiune.”

– Am incheiat citatul –

Dupamine Potopul era numele meu de scena.

Asa ca o impresie, aia cu tara lui Andrei e treaba serioasa pe langa prostia asta…dar in fine. In alta ordine de idei, ascultati indemnul celor cu amprenta si trageti un spam cat casa poporului la toti pe care-i cunoasteti. Sa fie si ei constienti. Adica CONSTIENTI.

Pentru cei tineri care trec pe aici, o fotografie incarcata de amintiri pentru unii, de nostalgie pentru altii si doar colorata pentru cei neinteresati. Ilustreaza ceva maret, care va ramane in istorie. Prostia unora dintre noi, desi monumentala, nu va ramane.

Copyright S.C. ISPE S.A.

Leave a Reply

