Paranteza

E o deviere de la “exprimarile” mele pe blog. E totusi un articol pe care intentionez sa-l scriu de ceva vreme. E vorba despre frustrare. Frustrarea romaneasca si modul in care devenim…frustrati.

FRUSTRÁ vb. tr. a lipsi, a priva pe cineva de un bun, de un drept; a păgubi;

Copyright (C) 2004-2009 DEX online (http://dexonline.ro)

Bun. Acum sa facem legatura cu trendul romanesc. Care e nou si “mult” (ca sa nu zic raspandit). Mai toti romanii, in afara de cei ce emit afirmatiile sunt frustrati. De ce? Pentru ca au frustrari. De care frustrari? Frustrari financiare, frustrari sexuale, frustrari emotionale si (probabil) altele. O multitudine de frustrari => frustrati. Ironia e ca definitia nu prea seamana cu exprimarile argotice de pe limbile romanilor, dar nici nu se leaga. Prin urmare, un om care nu-ti place (aspectul fizic, comportamentul sau tot pachetul) este un frustrat. De ce? Pai sa o luam pe firul logic: daca aspectul fizic deranjeaza, a fost privat de bun gust sau deresursele necesare pentru a-l schimba. Adica a fost privat, lipsit, pagubit…cum spune definitia. Un alt exemplu (dezbatut pe larg cateva randuri mai jos) sunt eu. Trebuie sa fiu si eu un frustrat (am o cantitate semnificativa de frustrari) de scriu cu atata insistenta despre frustrare.

Dar orice pe lumea asta trebuie sa evolueze. Devine plictisitor sa fie numai oameni frustrati. Astfel devin si caini frustrati (Elena stie mai bine), probabil si alte animale de care nu stiu eu. Sau, in lipsa unui animal de companie, poti avea un blog frustrat, dupa cum se lauda o alta doamna/domnisoara. Poate nu e asa de grav. Daca imi permiteti o parere, cred ca acel caine frustrat de care povestea Elena, are nevoie de un blog, pe care sa-si verse frustrarile, asa cum fac eu.

Au trecut cateva randuri si este “cu cateva randuri mai jos”. Asa ca imi voi continua ideea. Daca tot scriu photo acolo sus cu atata determinare, e frumos ca fiecare articol sa contina si o fotografie. Uite-o:

IMG_1739IMG_1739_resize

Fotografia e facuta la Paralela 45, in apropiere de Anina. Dupa cum poate observa orice om ce isi poate folosi ochii, e groaznica. Am folosit un Canon 40D cu obiectiv Canon EF-S 17-55 f/2.8 IS+filtru de polarizare circulara. Deci fotograful a fost de vina. Mi-a parut rau sa vad ca am reusit numai atat intr-un loc asa frumos. Deci frustrat nu? Adica m-a frustrat…natura sau aparatul Adica am fost privat de o fotografie de calitate si un sentiment de implinire. Si acum imi vars frustrarile aici! Deci frustrat, nu dezamagit, iritat, suparat, resemnat, intristat. Frustrat.

Un gand pentru cei ce citesc articolul si pentru cei ce ar trebui sa-l citeasca:

Incercam sa lasam snobismul? Ne chinuim sa nu mai folosim exprimarile celor pe care ii facem prosti si inculti? Daca nu, NICIO paguba…viata merge inainte.

Leave a Reply

